• Verslag stamppotavond

3 feb 2023
  • Het was alweer drie jaar geleden dat de activiteitencommissie een stamppotavond heeft kunnen organiseren. De reden voor de lange onderbreking kennen we allemaal wel. Maar zaterdag 28 januari was het weer zover!

Jummie Catering Eemnes verzorgde voor ons drie heerlijke stamppotten: boerenkool, zuurkool en hutspot. Uiteraard met lekkere smaakmakers – spekjes, worst gehaktbal (inclusief vega-variant), mosterd, uitjes, etcetera. Aan de lege borden te zien viel het bijzonder goed in de smaak! Een toetje van schepijs completeerde de overheerlijke maaltijd.

Er aten zo’n 85 clubgenoten mee, een mooi aantal, maar meer is altijd welkom. Al met al een zeer geslaagde avond en volgend jaar staat het zeker weer op de agenda.

De activiteitencommissie