• In memoriam Catharina Grob

5 sep 2021
  • Afgelopen vrijdag ontvingen we het verdrietige bericht van overlijden van Catharina Grob, een van onze vrijwilligers.

Catharina draaide al jaren mee in het zaterdagteam op het wedstrijdsecretariaat. En elke keer weer met veel plezier en enthousiasme. Ze had geen directe verbintenis met leden op de club al kenden genoeg mensen haar als invaljuf in Eemnes. Het was de gezelligheid op de club die ze zo waardeerde en waarom ze er graag was.

Ze informeerde ons net voor de zomer dat ze er een poosje tussenuit moest om te werken aan herstel van haar gezondheid. Daarna zou ze graag weer meedraaien. Helaas mocht het zover niet komen.

Mede namens het bestuur wensen we familie en nabestaanden van Catharina veel kracht en sterkte toe.

Team wedstrijdsecretariaat SV Eemnes