• Corona-update amateurvoetbal en vrijwilligersavond

12 mrt 2020
  • Het kabinet en RIVM hebben vanmiddag een aantal verregaande maatregelen aangekondigd in de strijd om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

De KNVB heeft besloten om alle voetbalwedstrijden (betaald en amateur) tot en met 31 maart af te gelasten. Verder adviseert de KNVB  alle amateurverenigingen om ook geen  trainingen, oefenwedstrijden  of andere (grote) bijeenkomsten te organiseren

Op basis van dit advies van de KNVB gelasten wij daarom trainingen, oefen-wedstrijden en andere grote bijeenkomsten af.

Ook worden, op last van het kabinet, evenementen met meer dan honderd mensen noodgedwongen afgelast. Dit betekent, dat helaas onze vrijwilligersavond geen doorgang kan (mag) vinden. Uiteraard komt er een nieuwe datum waarop wij alle vrijwilligers in het zonnetje gaan zetten.

Wij hopen op jullie begrip betreffende dit lastige besluit en houden jullie op de hoogte via de website en social media.

het Bestuur van S.V. Eemnes