• Corona maatregelen SV Eemnes

4 dec 2021
  • Coronamaatregelen : Update 4 december 2021

Als bestuur hebben we moeten besluiten tot een aantal beperkende maatregelen.

Hieronder vind je een overzicht van de maatregelen die van toepassing zijn op het complex van SV Eemnes. Daarbij volgen we de protocollen van de KNVB, NOC/NSF. De richtlijnen van de NOC/NSF vind je hier.

Voor alle informatie vanuit de Rijksoverheid klik hier.

• Het complex is geopend van maandag t/m donderdag van 16:00 tot 17:00 uur (jeugdtrainingen) en op zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
    • Er is een alternatief trainingsschema van toepassing (zie website)
    • Publiek is niet welkom tijdens de wedstrijden en trainingen.
    • Op zaterdag kan er gebruik worden gemaakt van de kleedkamers. Vanaf 18 jaar is hiervoor het tonen van het CoronaToegangsBewijs noodzakelijk. Wanneer deze niet kan worden getoond, is gebruik van de kleedkamer helaas niet mogelijk.
    • Scheidsrechters, trainers, leiders en vrijwilligers zijn uitgesloten van deze verplichting.
    • Voor bezoekende teams geldt dat voor staf en noodzakelijke rijouders maximaal vijf personen welkom zijn op het complex.
    • De kantine is volledig gesloten.
    • Op dagen dat Heren 1 thuis speelt, sluit het toegangshek om 14:00 uur.
    • Voor het hele sportpark blijven de algemeen geldende basisregels rond hygiëne van kracht.
    • Heb je klachten? Blijf dan vooral thuis!
    • Houd op het complex (met uitzondering van het veld) 1,5m afstand van elkaar en schud geen handen.
    • Bij vermoeden van coronagerelateerde klachten kan het bestuur je verzoeken het terrein te verlaten.

Bovengenoemde regels gelden vanaf 4 december en blijven van kracht tot nieuwe berichtgeving wordt gedaan.

We zijn blij dat we nog kunnen blijven voetballen. Daar hebben we wel jouw hulp en begrip voor de genoemde maatregelen voor nodig.

Denk aan elkaar, wees aardig voor elkaar en onze vrijwilligers, maar vooral: laat iedereen genieten van het voetbal.

#blijfgezond

Het bestuur van SV Eemnes